bara bus

Juste.. jag hade ju en blogg också, hade jag för några dagar faktiskt glömt.. skönt att koppla bort det ibland. Ni har väl inte missat allt för mycket intressant kan jag tänka mig. I söndags kom Noels mormor & morbror hit & umgicks med oss under hela dagen, morbror Robin stannade så även över på godmiddag som jag fixade iordning tills johan kom hem, tio blev det middag.. färsspett med klyftpotatis & tzatziki. Senare på kvällen blev det film & hade tänkt svulla en massa gotta, men för andra veckan i rad så orkar ingen av oss, så dessa chipspåsar står fortfarande orörda i skafferiet & dipen börjar säkert snart bli gammal.

Igår åkte jag & Robin ner till äventyrsparken, där var elbilarna igång & det blev en massa lek & fika. Senare vandrade vi ner på stan där jag beordrats att köpa lite kläder. Johan tyckte synd om mig som aldrig handlar något åt mig själv, sedan var han tydligen less på allt gnäll om att jag aldrig hade några kläder också.. men jag tror nog att det förstnämda var den största anledningen. Hittade iallafall två par jeans (399kr st, carlings.. har ett par sedan tidigare & det är underbara) & ett linne för 99 kr på samma ställe. Avslutade med lite middag på allstar för Nolle & han satt så lugnt att jag & brorsan kunde avnjuta några kalla. Fick även besök av Lennie & tomten där & liten satt stilla på sin plats i två timmar, Johan trodde inte sina öron.

Idag är det nästsista pluggveckan & jag ligger sjukt bra till. Ska öka studietakten till 200% de nästkommande kurserna, att sitta & lalla på hela veckorna fungerar inte & om jag i huvudtaget ska bli färdig till jul, så har jag upptäckt att jag måste arbeta in det dubbla. 3 års heltidsstudier är det uträknat att ta för att studera upp gymnasiet, låter helt sjukt tycker jag.. tur att jag hade 1,5 år färdigt iallafall.

Nej, lite kaffe & plugg nu.. :)




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar