våran semester tillsammans















Blev en helt underbar semester tillsammans & mycket bättre än mina högsta förväntningar. Att vi även fick Noels morbror med oss två nätter gjorde knappast saken sämre & varken stugan, läget eller vädret kunde varit bättre. Vi skulle ju egentligen åka iväg igår tills på söndag, men då det skulle bli regn under hela helgen, så valde vi att tjuvstarta semestern tidigare istället & det gjorde vi rätt i! :) Var även på dollarstore i Hudik på vägen hem & fynden tänkte jag dela med mig utav lite senare.. :)


Emma S skriver:

Men va kul att höra! :) tur ni åkte då ni åkte. Till veckan kanske jag och barnen kan komma upp en sväng? Eller om ni blir badsugen får ni komma hit :) kramen

Mamma skriver:

Vilken härlig semester ni haft tillsammans, och Noels första:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar