avbockningar på listan

Idag har jag bockat av tusen saker på min "ångest-lista" (saker som man måste göra & sålänge de inte är gjorda, så bidrar de till ångest). Jag har bl.a. skrivit klart Företagsekonomi B för fem veckor framåt & affärsjuridiken för veckan. Julkorten är fixade & alla saker till kvinnojouren paketerade. Utöver detta har jag så även vikt all tvätt, samt tvättat upp & hängt allt annat.


Imorgon ska jag belöna mig med en ledig dag. Jag och Fia ska åka till inredningsbutiken i Hammarstrand, sedan på kvällen blir det lite kaffe i liden, följt av inredningsparty. Much fun!


Noel somnade vid 22 ikväll, så man har ju lite halv höga förväntningar på lite sovmorgon imorgon också.


Helena skriver:

Ville bara slinka inom och påminna om att det är fredag imorgon. Ska bli så himla skönt med helg :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar