nygammalt sovrum

Ja, här är resultatet av vårt sovrum.. eller halva iallafall. Alla våra möbler är ärvda & det är väl möjligen inte precis så som jag själv skulle valt, men jag tycker det blev svinbra med den nya sängstommen. Riktigt jävla rå snygg är den, med en massa fina detaljer & en spegel på huvudstommen. Sovrummet är det rum jag verkligen inte lagt någon energi på, då det alltid funnits andra rum att prioritera först, typ vardagsrum & kök.

Huvudsaken det känns, städat, rent, enkelt & funktionellt. Man ska inte vantrivas i ett sovrum, ens sovrum är ens fristad där man ska lägga sig med ro. En dag ska jag också ha det där dröm sovrummet, men då vi inte ska ha det här rummet som vårt sovrum senare, så får det blir ett projekt för framtiden. Man måste ha drömmar & mig gör det ingenting om det skulle ta fem år till, för jag vet att jag kommer få det en dag!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar