söndagsgöra

Den mest oslagbara känslan måste väl ändå vara då, golvet är rent, kläderna är invikta i garderoberna, plädar & filtar är nytvättade, sängarna är nybäddade & alla ytor i huset är avtorkade. Alla skåpen i badrummet är så även rensade & i tvättkorgen ligger det numera inte ens en ynka smuts strumpa. Typ den känslan sitter jag med just nu. Så jävla underbart!

Nu har jag precis slagit upp en kopp kaffe & ska plugga några timmar. Imorgon då Johan kommit hem från skottningen så ska vi in till stan & inhandla det sista inför julen. Lika bra att passa på innan tisdagen & barnbidrag, lär vara kaos från dess fram till jul har jag en känsla av.

Sedan blir det plugg tisdag, onsdag.. sedan hoppas jag att jag pluggat in så pass mycket att vi kan vara lediga tillsammans fram till nästa år :b


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar