du kan kalla mig kocken

Imorgon ska jag få den stora äran att göra helgsmaten. Annars är det oftast Johan som åker på den, medans jag sköter vardagsmaten, tråkigt? ja & orättvist. jag gillar ju faktiskt också att laga mat, även fast hans fantasi och kunskaper är godare än mina.

Så just nu sitter jag & klurar på vad man skulle kunna göra? är lite brådande då Johan är här om exakt precis, 10minuter & vi då ska åka & handla.. tror det blir bakadpotatis, lax & skagen.. en härlig kombo jag kom på i skrivandets stund. Haha, efterrätt blir det med, någon mjölkchokladsmousse kanske? ska kika vidare & återkommer med recept efter helgen! : )

Erika skriver:

Du är väl för gó du! Tack söta :).



Kan nog hålla med om att man ser det mer nu än då jag var liten. Kan ju inte förneka 'na direkt ;)

Sandra, Colins mamma skriver:

Vad gott det låter. Hoppas ni får en fin helg!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar