familjedag i birsta

Igår var Johan ledig & vi hade en heldag tillsammans. Åkte ner till birsta vid 9 & Noel fick sig lite nya kläder, bla ett par jeans, en svart långärmad & tre t-shirts (kizz, The doors & Rolling stones.. as snygga). Jag köpte mig ett par beiga plyschmjukisar, brun utan sol & en mascara. Sedan blev det en massa mathandling & en present till lilla Amanda!

Avslutade stadsbesöket med ett besök hos familjen Malm/Sellén. Träffade ju Amanda en sväng redan i torsdags, men igår fick jag hålla henne & oj vad liten & söt man kan vara.. helt otroligt. Man har ju vetat att Emma varit gravid, men aldrig riktigt förstått att det skulle komma en liten människa.. jag skulle ju ljuga om jag sa att man inte blev väldigt bebissugen, men det är ju en lång väg innan man får dem i famnen & det är ett steg jag inte orkar ta i dagens läge mitt i allt pluggande. Vi åt gomiddag med dem & rullade inte hemöver fören vid sju tiden.

Blev bara att lägga Noel direkt då vi kom hem & sedan kikade vi på tv & drack nån öl. Idag fick jag sovmorgon till halv elva, var inte meningen att jag skulle sova så länge, men vaknade inte innan & det behövdes kanske? Då jag klev upp så stod Johan & skurade golvet & kaffet var på.. det där skulle man kunna vänja sig vid!

Nu ska jag skriva lite rapportskrivning, medans Noel sover.. Vi hörs på sen! : )




KIKKI skriver:

Tacktack sötnos :) Ja, nu är det bara det här som gäller!! =) ha en trevlig helg! KRAM!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar