friska som nötkärnor (?)

Vet ni vad? vi är friska nu, eller jag tror det iallfall.. har kännts bra under hela dagen. Imorgon ska Noel på dagis igen, för första gången på över en vecka & så tidigt som till kl 7, stackarn ska jag väl inte säga då han älskar att vara där, men det var tur han somnade här vid halv sju, annars hade det blivit jobbigt att väcka honom imorgon. Väcka honom? ja ni hör ju hur gaaalet det är. Haha, nej men vi har faktiskt inte kunnat hämta tillbaka våran bil än, så han måste åka med Johan & jag har varit hemma med Noel både igår & idag, så jag måste plugga lite.

Klockan Tre kommer dom hem igen & då ska vi åka & handla lite inför helgen. Sedan på kvällen blir det lite kalas hos Emma, om hon inte fått för sig att föda innan, då hon har beräknat på sin födelsedag.. kanske man ska hålla tummarna för att vi hinner med lite tårta & att lill*n får sig en egen dag? jag tror jag gör det! : )

Nä, nu måste jag kubba vidare om jag ska hinna allt, innan halv åtta hos mig börjar. Världens absolut bästa program om ni frågar mig. Fast jag missade måndagens avsnitt, hur fan kunde hon bara få 10poäng? helt sjukt, måste se det på tv4 playen.. Aja, nä var var vi? jo, juste kubba.. vi hörs på imorrn istället! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar