let's go tools

Kylskåpet är påfyllt & ölen är inhandlad. Kroppen är peelad & insmörjd med brun utan sol, löshåret har fått genomgå en inpackning & humöret är glatt. Allt redo inför en barnfri afton imorgon.

Vet ni vad jag gjorde mellan kl 6:15-08:30? klart ni inte vet.. men jag sov med min älskade unge i hans spjälsäng & mysigare har jag aldrig haft det. Han låg & höll om mig hela tiden & jag tror aldrig jag sovit så gott. Sedan klev vi upp tillsammans, fikade & drog igång med en liten städning.Sedan kom en trött pappa hem & vi åkte & inhandlade lite inför helgen. Johan sover nu & jag ska snart göra detsamma. Ja, juste feber har vårat gos haft idag också & en liten förkylning, fick en alvedon vid 11, sedan har han varit feberfri & vi hoppas det håller sig så, för vill inte lämna bort honom sjuk..

Fick även tillbaka en SvB uppgift med vg som resultat, jag klagar inte med tanke på att jag var helt säker på att jag hade missuppfattat hela skiten & skulle hamna på max ett g, 3 vg:n & en klump mindre.

..Och ej att förglömma helgens räddare.. Biiiljoners tusens tack Pennieplutt, för att du kom hit med brun utan solen, hade helt seriöst blåst av hela skiten annars.. (nej?!) fast jag mot förmodan tror att han läser det här, men någon kanske kan berätta det för honom vid tillfälle, hur snällt jag skriver om honom på min blogg?! : )

KIKKI skriver:

tack sötnos, du är så gullig! :) och du är MINST lika duktig med allt plugg, förstår inte hur du orkar sikta på så höga betyg, fast det kan ju kännas skönt att komma in på socionom eller vad det var du ville göra sen :) och inte behöva plugga upp betyg, som en annan var påväg att få göra, tur jag slapp säger jag bara! :) men ha det underbart ikväll/inatt nu :D och parta ordentligt! :D

Emma s skriver:

Är helt säker på att han läser det, om inte annat så i smyg...Haha. eller hur lempan? ;)

Denise - Mamma, foto, galenskap skriver:

sv: Hehe skojit att känna igen sig :) Skönt att man inte är ensam om att levt rövare :P kramis

Lennie skriver:

Nej jag läser faktiskt inte, det var carro som berättade igår att hon hade skrivit på bloggen om mig. så var tvingad att gå in och läsa, dock så kommer jag börja läsa nu! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar