orkar inte

"Det känns kul att datorn har självraderat allt skit på skrivbordet. Det känns ännu bättre att min skolmapp låg där & sådär halvt jävla värdelöst att min rapportskivning låg i den. Känner mig inte direkt mindre stressad nu. Systemåterställningen fungerade ju fan inte heller, för att få tillbaka skiten. Vad fan händer? kukjävlahelvete."

- facebook 13:40


Har slängt bort en hel jävla dag till ingenting, jag som verkligen aldrig får en sekund över till någonting än det väsentliga. Den här dagen kunde jag & Noel varit tillsammans & gjort något roligt istället. Jag tänker sätta mig imorgon & börja om hela skiten från början igen, how fun. Sedan tar jag helg oavsett om jag är färdig eller ej. Inga kvällar, inga helger.. en stenhård policy jag tänker hålla, då pluggar jag hellre sönder mig nästa vecka.

Ska hämta hem mitt älskade gos snart iallafall..


update
Upptäckte på vägen ner till dagiset att bilen sladdade & for lite överdrivet mycket över vägen. Punktering på framdäckena? dåligt med luft var det iallafall. Fick tack & lov hjälp på macken att fylla på, så vi kunde ta oss hem igen.. kändes ju annars som ett fint avslut på en annars underbar dag (?).

Noel sover nu & jag ska ner i soffan & chilla med Johan.. imorgon ska jag köra igång med rapportskrivningen igen, 1½ sida som försvunnit så det var väl inte hela världen kanske.. men hade hela upplägget & den röda tråden där & det är ändå det som är det svåra.. men ska nog komma ihåg det med lite tur? aja.. hörs på imorrn! : )

Elin skriver:

Tack så mkt :) vilken himla mysig blogg du har :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar