redovisning via telefon

Har haft muntligredovisning i svenska B över telefon, här på förmiddagen eller rättare sagt för en timme sedan. Var inte ett dugg nervös till en början, men ju mer tiden gick desto skakigare blev jag och började tvivla på att det jag skrivit ens var vad uppgiften handlade om. Så det känns sjukt skönt att ha det överstökat och med ett VG som betyg. Förstår dock inte hur man kunde älska muntligaredovisningar förut? nu skulle jag aldrig palla, never ever.

Efter redovisningen så tog jag mig en lång dusch, gjorde en helkropps peeling och en hårinpackning. Avslutade sedan med en ansiktsmask, så nu känner jag mig sjukt fräsch och taggar vidare inför den sista uppgiften för veckan.

Mamma skriver:

Guldstjärna till dej! och va härligt med en avslappnande kroppsvård som avslutning:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar