saknar min plutt

Idag är ingen vanlig dag.. för det är en skit dag. Morgonen startade vid halv 8 då Noel vaknade & vi insåg att vi vaknat alldeles för sent, då han ska vara på dagis till 8 & Johan då blir sen nog till jobbet. Tyckte så synd om Noel imorse då allt blev så stressigt & då jag kramade honom hejdå fick jag en klump i magen & kände hur jag fick hålla tillbaka tårarna, mitt lilla gos hade gärna fått varit hemma med mig idag, men jag har fortfarande så sjukligt mycket kvar att göra i skolan.

Då jag visade Johan allt som skulle göras under veckorna, så frågade han mig om det inte blivit något fel & jag fått två 100%kurser istället, ja man kan ju undra. För nästa vecka ska jag i etiken hinna med 3studiebesök med intervjuver + en telefon intervjuv, sedan 10 dödjupa uppgifter på det som var uppgift fyller ca ett a4:a var för att få med allt för en högre nivå. Och ja, sedan är det svenskan på det också då jag måste se en film, läsa ett drama & skriva världens sjukaste och lägsta text.. så ja, det jag ville komma fram till var att jag inte hade tid att ha honom hemma, då jag inte kan ha någonting av denna vecka kvar tills nästa & Noel är ledig imorgon = ingen pluggning.

Jag vet att man helst inte ska blanda in helger & kvällar, men jag ska fan börja offra några timmar av min söndag inför den kommande veckan, för jag mår psyikisk dåligt som det är just nu. Jag klarar inte av att vara utan Noel såhär mycket, det går bara inte. Men nästa vecka fungerar min bil igen (inlämnad just nu) & då kan han få gå lite kortare dagar igen, hoppas det känns bättre då.

Nä, nu måste jag skapa mig en massa åsikter om saker jag egentligen inte bryr mig ett skit om. Fastnade på att läsa om big bang teorin i princip hela gårdagskvällen & det var inte ens någonting väsentligt till uppgiften. Hur kan allt annat tyckas så mycket intressantare än det jag ska skriva om?

Ont i huvudet och trött är jag också, heja torsdag!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar