som det ska vara.

Idag har Jessica & Ebiis varit här & lyst upp våran dag, trevligt som vanligt. Men vet ni vad som kommer bli tusen gånger bättre? den femte mars. Då ska jag & Jessica ta en hel dag bara vi, först hudik & dollarstore, sedan melodifestivalen, Jessica hade nämligen två biljetter.. sjukt kul! : )

Nu blir det solsidan, följt av big brother.. har längtat efter detta i, vad? fem år? efterlängtat som satan. Sedan hoppas jag förövrigt att förkylningen ska ge med sig någon gång, blir alltid tio gånger värre såhär till kvällen. Noel blir iallafall hemma med mig imorgon & på tisdag ska jag ta mig en tur ner till stan, bla på kulturmagasinet & låna lite böcker till den kommande rapportskrivningen. Nä, nu måste jag duka upp lite inför kvällen! : )



Mamma skriver:

Vilka sötisar:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar