nedräkning till helg


Har faktiskt fått sjukt mycket gjort idag
& jag tror att det ligger mycket i det min mamma säger, om att jag har alldeles för höga krav på mig själv. Jag siktar alltid mot toppen & fast jag intalar mig själv att det räcker, så måste jag gå igenom allt igen & överanalysera igenom mig själv, vilket gör alla uppgifter dubbelt så långa än vad som egentligen hade krävts. Jag skiter fullständigt i om jag bara får ett G, bara jag vet att jag gjort mitt bästa.

Sedan klarar jag inte av att hitta på någonting på en tisdag, då jag vet att jag har en massa plugg att göra, då är jag hellre helt fri från torsdagen. Mitt psyke fungerar så, måste ha allting runt omring kliniskt (det som är väsenligt för mig) & vet jag av att sängen uppe är obäddad så gnager det sönder mig. Jag skulle nog helt seriöst kunna vända med bilen för att fixa till det. Inte för att jag egentligen måste, utan för att jag inbillar mig själv att jag annars kommer störa mig på det hela dagen.. aja, jag är inte ett psykfall, jag lovar..

Det snöar ute, vilket ni säkert märkt utav & Johan är ute på lite skottning, skulle väl vara tillbaka till nio igen, men sedan är det bara att lägga sig för honom & kliva upp vid två inatt. Jag längtar så sjukt mycket tills imorgon & en hel dag med den personen jag älskar mest av allt i hela världen, min älskade son. Då Johan slutar ska vi sedan handla lite inför helgen & sedan blir det tidigkväll... för på lördag måste vi har krafter till att vara vaken hela jävla natten, bara för att vi kan liiiXoom!

Nä, nu ska jag göra klart den sista uppgiften..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar