underbar morgon

Vi har verkligen haft en kanon morgon tillsammans. Mys, lek & skratt. Hade lovat mig själv att vi inte skulle städa någonting alls & tog tag i allt igår, men man hittar alltid något att göra, så vi har skruvat om en hylla (som tog en evighet eftersom jag inte hittade en stjärnskruvmejsel), placerat om, donat & tagit fram alla nytvättade kuddar, fodral, filtar & dukar.

Sedan har jag hunnit med att träna lite, 30min hann jag innan Noel skulle vara med han med. Det kändes verkligen i benen efteråt, otränad som man är, har inte rört mig någonting i träningssyfte sedan Noel föddes.. men nu blir det ändring & jag ska ta mig 40min varje dag på "gåmaskinen", sedan ska jag hämta hem träningscykeln hos mamma & köra på den istället. Älskar verkligen att röra på mig, men har varit svårt då man haft Noel hemma & han hatar att sitta stilla i vagnen & då han vilar måste man ju vara inne, eller ut & gå med vagnen vilket inte är sådär svinkul här. Tagga järnet inför bulgarien & sommarn nu!

Jag la inte Noel fören för tio minuter sedan, så roligt har vi haft det tillsammans här på morgonen, inte ett endaste gnäll & bara glada miner, hur skönt som hellst. Han verkar redan ha somnat & jag ska läsa igenom lite bloggar & skriva lite på rapportskrivningen.. : )



"TittA hä då" säger han & ska visa vad fint han ritat.

Där stod jag, medan Noel dansade framför mig till playhouse disney.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar