värdelöst

Insåg precis att 6-8 sidor av mina uppgifter på etiken också försvunnit. Finns alltså inte minsta lilla möjlighet att jag ska hinna ikapp mig längre. Ska kontakta skolan nu för en veckas uppskjutning av kurserna, håller tummarna för att det ska gå bra.

Kommer nog få sitta lite i helgen iallafall, men det är inget krav jag ställer på mig. För under helgen vill jag vara ledig med famijen, som jag aldrig ser någonting av nu för tiden. Vi ska både hinna med att hälsa på Familjen Malm/Sellén och deras nytillskott Amanda & ta en sväng till stan för mathandling & annan rolig handling som Johan lovat mig! : ) Så lite oflyt ska inte få förstöa denna helg, så äré.

Nä, ta sig en kopp kaffe & köra igång lite med rapportskrivningen kanske?!

Märta-Li skriver:

sv: tack! =)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar