data och karra

 

Noel sover för natten och Johan har åter igen gått till grannen för att fixa vattnet som frysit, det är fredag och jag räknar inte med att få hem honom på några timmar. Istället så tog jag med mig godisskålen hit till datorn och tänkte förena lite nytta med nöje. Nu har svenska arbetet inskickat iallafall och på etiken är det bara några små justeringar kvar på, får jag inte minst Mvg på bägge jobben så blir jag tametusan besviken.

Nu ska jag kika igenom lite inredningsbutiker, har liksom på känn att jag möjligtvis kan vara värd en liiiiten beställning. Fast egentligen så är det ju själva sökningen som är grejen och då man väl kan beställa så velar man fram och tillbaka och letar gärna en vecka till, så man verkligen valt rätt. Fattig? jag nää,blir bara lätt så då man går på mammapeng och blir ju inte bättre av att jag ska studera nu, men man får se det som så, att om några år sitter ni kvar på era skitiga jobb medans jag tjänar storkovan och sakerna ni köpte då för flera år sedan har ni tröttnat på för länge sen. Så tänker en sann optimist, alltså jag. (?) svammel.

..och ja, juste Jessica.. nämde jag att jag börjar med det nyttiga livet och dina övningar på måndag istället? kom lite saker (läs; godis) emellan även under gårdagen. Men på måndag, då ni. (??)


Jessica for MMH - Mat,Motion,Hälsa skriver:

HAHAHA! du är för söt du carr!! <3<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar