hem ljuva hem

Känner verkligen lättnaden av att äntligen vara hemma igen
. Kvällen var trevlig, men jag inser mer och mer för varenda gång jag är ute att jag hatar krogliv. Brats, fjortisar och alldeles för hög skit musik, Haha vad bitter jag låter.. men jag är nog mer än pub människa.

Blev iallafall en i överlag lyckad kväll, bortsett från den lilla incidenten med min försvunna mobil, som med störst sannolikhet ligger kvar i taxibilen (som jag kunde kontakta under morgondagen för att se om den återfunnits) då jag ringde min mamma då jag satt i taxin, för att sedan bara gå en meter mellan taxibilen och hennes lägenhet. Väl där inne så upptäcker jag att mobilen inte var med, hyffsat matt, men har köpt ett nytt nummer tillsvidare och ska försöka låna till mig en mobil för några dagar.

Nä, nu blir det söndagsmys och snart solsidan, har även lyxat till det med lite dricka, chips, dipp och popcorn. Imorgon startar studierna på allvar och Nolle ska vara på dagis mellan 9-14.. : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar