nyklippt skrotunge

Den här dagen har bestått av en snabb mathandling och en snabb visit till min mamma för en klippning av Nolle inför dagisstarten imorgon. Mitt lilla skrot ska bli bli stora mannen.. och de sägs att de små tydligen ska överleva utan sina föräldrar där, hoppas det gäller desamma för dessa mammor.

Mannen i huset jobbar och liten sover. Själv ska jag dricka upp kaffet, ta en dusch och lägga mig i soffan (efter tvätt och diskmaskins urplockning). Har gått i ett komatillstånd de senaste dagarna och haft en kronisk trötthetskänsla i kroppen, jobbigt på dagarna.. men ack så skönt på kvällarna att slippa den gnagade och överenergiska rastlöshetskänslan i kroppen.

Lennie och Matilda kommer nog förbi på en film senare, men innan dess måste jag halsa lite kaffe för att orka hålla mig vaken.. och kanske hoppa in i duschen(?!)


Emma S skriver:

va spännande med dagis imorgon. Noel kommer älska det tror jag :) Eller jag vet! :)

Mamma skriver:

Nu är lilleman redo för dagis :) det kommer att bli superkul för honom!! Kanske svårare för mamma Carro haha:)

Emma S skriver:

sv: jajemen, småpluttarna är storkillar nu! jag jobbar extra imorgon nere i stan (dygnspass) men idag ( måndag) torsdag och fredag har jag ingen planerat än vad jag vet :) Hoppas det gått bra för er idag! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar