tid för att andas

En dröm jag länge haft och någonting jag vill göra inom de närmsta åren är att åka en tur med hurtigruten. Det här kan mycket väl vara effektivare än alla kuratorsamtal alla människor tillsammans någonsin har gått på. Och är Norrlands guld reklamen att "få vara sig själv för en stund" så borde det här kombinerat med en öl vara höjdpunkternas höjdpunkt.. det är iallafall vad jag vill tro.

Har fått en utgift mindre varje månad, som jag blivit beordrad att sätta in på ett sparkonto, vilket jag såklart vill göra och i slutändan hoppas jag detta sparkonto växer till denna resa. För sex dagar längst med Norges kust tror jag vi alla behöver ibland.

Besök hurtigruten här!


Mamma skriver:

Ja Norge är ett vackert land, nordnorge, Lofoten var jag och pappa för några år sen som du vet och där är det fantastiskt fint:)

Jess :) skriver:

Men får jag följa meed?, fyfan jag dör. va skönt!

Elin skriver:

Jag vill också följa med! Läste din kommentar och ja det låter som en bra idé! Menade du denna eller nästa helg?:) Mm, snart är våren här och allt kommer väl kännas bättre då antar jag. Gäller väl bara att bita ihop nu men ibland är det lättare sagt än gjort tyvärr:/


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar