extratid.. ja, tack!

Den här dagen startade sådär lagomt enligt planerna. Noel vaknade redan vid fem och vi klev upp. Vid åtta somnade vi båda tillsammans i soffan (super mysigt, ja!) men.. jag vaknar i panik vid nio, då det här var precis vad som inte fick hända idag. Jag försöker bära upp Noel till sin säng i tro om att han ska kunna sova vidare där, eftersom jag inte kunde lämna honom sovanades nere i soffan, då jag numera har min plugg hörna uppe. (gjorde om både datarum, hall uppe och min plugghörna igår kväll.. svinbra) Men vem vaknar? Ja, inte jag.. jag var ju redan vaken. Så nu sitter han här bredvid mig på sin lilla stol och kikar i en bok och jag borde egentligen inte slösa bort min tid på att blogga, men får absolut ingen ro till att plugga då han rycker i böcker och trycker på tangenterna hela tiden. Sånna där extratids pluppar som finns på tvspel?! sånna skulle man plockat åt sig en tusen stycken av.

Har hört många som sagt nu att de delat på vab-dagarna, då någon studerat och fortsätter det såhär så är det nog ett faktum även här. Johan skulle nog inte sluta allt för sent idag, innan fyra förhoppningsvis, så då får han "ta över" Noel då han kommer hem, så får jag köra järnet några timmar ikväll istället. Fick etik och livsfrågorboken igår, så det kryper i kroppen på mig... vill börja nu!! älskar verkligen att plugga, jag gör det. Så sjukt intressant och det bästa jag vet är att skriva och lägga upp arbeten. Haha, nörd, men det här är också första gången jag ser på saken så.

Sumering: Noel har inga rutiner idag och jag ingen tid att plugga på. Håller tummarna att Johan kommer hem i tid. Jaaah, så hade man ju också kunnat lagt upp det.. men vem orkar gå den enkla vägen?!




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar