åter i hemmets lugna vrå

Jaa, då var man hemma igen då.. borta grymt, men hemma är alltid hemma & de sista två dagarna började jag få grov längtan efter min son & nästa gång får han följa med, även om det var sjukt härliga & fria dagar som jag gärna skulle ta mig igen, fast möjligen inte en hel vecka ;b

Idag har vi myst som aldrig förr, eller jag har väl snarare myst med Noel, medan han puttat bort mig & tjatat efter sin pappa.. ja så blev det, den bittra sanningen. Jag hade byggt upp en bild av att vi skulle springa mot varandra, då de mötte upp mig på perrongen igår, men jag fick istället lyfta upp honom & då berättade han bara för mig att pappa satt i grävarn han höll i, kändes lite surt måste jag säga, men underbart på samma gång att han haft så trevligt med sin pappa! :)

Vi har även städat, tvättat, tvättat & åter tvättat, även fast grabbarna hade varit duktiga & hållt ställningen någorlunda hemma, får skylla mig själv för att jag sa att de inte skulle tänka på städningen, men ja.. sedan har jag gjort om mina två murgröna till två murgröna på båge & plockat & fixat tre krukor med syrener.

Nu fick Noel ta sig en liten vila, efter ett tok skrikutbrott på över en timme, inget var bra & jag hör de små efterskalven i snörvel nu medan han sover, lillstackarn. Bilder kommer om några dagar, då jag själv inte orkade knäppa några & väntar på dem från de andra! :)

Hoppas ni alla haft en bra vecka & att denna fortsätter likadant! :)




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar