dagarna går i ett

Plugg, plugg, plugg..
har suttit några timmar i två kvällar nu & jag tror jag äntligen börjar komma ikapp mig. Känns faktiskt tusen gånger skönare att plugga i vardagsrummet med bärbara och framför tv:n istället för uppe i sovrummet vid stationära, förstår inte varför jag inte alltid suttit här nere. Nu väntar jag bara på lite finare dagar så man kan sitta ute på altanen & plugga, kommer nog kännas mindre tungt att studera hemifrån då.

En timme till tänkte jag kötta nu, innan Noel ska hämtas från dagis.. goplutten som pratar så sjukt mycket nu, han upprepar verkligen alla ord man säger och har börjat gjort försök till att prata meningar, sätter ihop en massa ord som "pappa åbba", "byta bajja" osv. Längtar så sjukt mycket till våran tre veckors ledighet tillsammans, om sisådär fem veckor. Även pappan i huset ska vara ledig med oss i två veckor & det är första gången vi är lediga ens en vecka samtidigt sedan vi blev tillsammans, då jag alltid blivit tvungen att arbeta hela sommaren (förutom förra då jag var mammaledig) & Johan aldrig tagit ut någon semester. Blir nog två veckors båtåkning & ta dagarna som de kommer.. gött!

Nej, nu måste jag skriva lite mer om religionens påverkan på samhället & allt däremellan.. much fun!

Helena skriver:

i


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar