invigning av båten

Igår invigde vi den nya båten vi köpt tillsammans med min bror. Underbart väder & en go unge som satt så lugnt i båten att vi kunde glida runt ända till kl 21. Min taskiga kissblåsa gav mig inte bara en, utan två simturer från båten till land & jag har därmed tagit mitt första dopp.

Den här sommaren kommer bli den bästa på länge & vi ska nog inte göra mycket mer än att bara glida runt med båten, fiska & bada. Eftersom den är tak på båten, så ska vi nog ta oss en riktig långtur till helgen om det blir fin väder & låta Noel få sova i den medans vi fortsätter fiska natten lång. Stanna vid kanotstugan & göra iordning middag & bara vara.. bättre än så kan det knappast bli! :)

Idag verkar det dock bli skitväder, även fast värmen ligger på så hör man hur det dundrar i bakgrunden. Antar att det blir en dag fylld av åska & regn.. vi som precis hade vant oss vid denna värme! ;/





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar