sommar och sol.

Imorse klev jag & Noel upp till världens underbaraste väder, fikade på altanen & bråkade.. Haha, ja han är inne i en sjuk trotsperiod nu & ingenting duger. Då hans pappa vaknade så myste vi på lite ute & lekte, sedan blev det bad i brudsjön. Därefter åkte vi ner till stan för att hämta min brorsa & efter det så åkte vi ner till Familjen Malm/Sellén där barnen fick svalka sig i poolen & leka av sig lite.

Sedan satt vi tre fisksugna på altanen, men en liten som skulle sova.. en fick offra sig och... det blev jag. Kändes som jag inte hade så mycket att säga till om, då jag faktiskt varit på en veckas semester & att alla skulle sitta hemma bara för att han skulle sova kändes dumt. De har lovat att komma tillbaka i hyffsad tid iallafall, så ska vi se någon film.

Nej, nu ska jag fortsätta kika tv & svulla i mig en massa gotta. Trevlig helg på er! :)






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar