studier och brända bröst

Ja, vad ska jag kunna dela med mig utav idag? Hade världens mysmorgon med Noel & innan dagis tog vi en sväng förbi vårdcentralen för att kika på Noels vattkoppor(?) som möjligen inte ens varit vattkoppor.. eller så kom han bara väldigt lindrigt undan, hur som haver så var de inte någon fara med smitta iallafall, så jag lämnde av en glad Noel på dagis. Pluggade järnet hemma & har kommit ikapp mig så pass bra, att jag slipper sitta nå ikväll och ska istället se en film med Johan "Megan is missing" ska tydligen vara gris äcklig, we like! Juste, passade även på att ta en timmes solning innan jag hämtade hem Noel, oljade in mig och satan vad det tog.. lite av den tappade brännan från Bulgarien kom tillbaka och två timmar till ute med Noel på eftermiddagen resulterade i att jag brände mig lite på bröstet, Aj! Nej, nu ska jag faktiskt ringa dig Jessica ;b Haha.. segast som alltid!


Jess skriver:

hahaha ja. jag dör syns sen gumz <3 :D..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar