varmt sa grisen

Efter jag lämnat av Noel imorse, så tog jag ledigt från studierna några timmar.. blev tvungen att passa på att vara ute medan det var finväder & passa på att ta åt sig lite färg. Men jag hatar att sola, verkligen hatar.. finns inget mer uttråkande än att ligga rakt upp & ner & svettas. Så jag passade på att noppa blommorna lite, tog paus för att läsa lite inrednings- och recepttidningar, samt gjorde ren & fyllde på poolen med nytt vatten.. bara det var ju en halvdags göra, då det inte gick att bara vända på den, utan ta ut allt vatten eftersom, sedan fanns det bara iskallt vatten i vattenslangen så fick springa till andra sidan gården med flera hinkar skållat vatten, så Noel skulle kunna bada i eftermiddag. Fortfarande kallt, men mer behagligt & det har säkert hunnits värmts upp sig lite mer under dagen. Avslutade iallfall med två timmars plugg & jag är nästintill färdig, ska fin slipa lite senare ikväll bara.. sedan tar jag helg! :)

..och på fredag blir det utgång med Jessica, ska tydligen vara någon reunion för våran klass också, blir säkert kul! Nej, tjopp tjopp.. gotta go! :)




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar