hem ljuva hem

Då var vi hemma igen efter en sväng till Helsingfors, blev inte lika hårt som förra kryssningen vilket känns skönt & det jag längtade mest efter med resan var faktiskt godmat i lugn & ro + sovmorgon. Vi startade öl drickandet tidigt på morgonen, så efter en fet buffé på kvällen så var man självklart helt slut, vid tolv tiden somnade jag & Johan första kvällen, medans Jessica & Lennie stannade uppe några timmar till.

"Nä, men kanske kvällning redan vid 9, då sömn är sååå mycket bättre än alkohol" så hade förmodligen Elsa, 85 lagt upp det & vi tog henne på orden. Skulle ta en liten powernap mellan 21-22, men vaknade inte fören kl tolv, gick & köpte mig en cola & la mig igen. Haha, ja.. underbart pigg dagen efter iallafall, även fast det mest sög ;b

Lillhjärtat blev överlyckliga då vi kom hem igår kväll & super ledsen då jag lämnade honom på dagis idag, vilket jag förstår.. stackarn tror väl att jag ska lämna honom en massa dagar igen.. : /

Nu ska jag köra igång med den nya kursen, samhälle. Fick även reda på att jag ska skriva ett slutprov i etik kursen här hemma, det hade jag ingen aning om då jag inte behövde göra det på psykologin, men aja. Får hoppas det inte är allt för svårt! :)

Bjuder på lite bilder senare idag/ikväll... : )

mamma skriver:

Han var så härlig er lilla plutt, så glad och full fart:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar