nu gör vi helg

"Din rapport behandlar ett spännande ämne. Undersökningen är väl genomförd och du anpassar dig utmärkt till rapportformen. Bra jobbat!" Betyg: VG/MVG.

Tack gud.. trodde som vanligt att jag skulle bli underkänd. Har alla MVG i etiken & alla VG i Svenska B, nu är det bara att köra vidare på det, är ju endast tre veckor kvar. Nu lägger jag ner pluggandet & åker för att hämta hem min son! :)

Sjukt vad dagarna  passerar snabbt förbi & veckorna med för den delen. Johan är ledig med oss imorgon & resten av helgen. Vi ska nog ta en sväng till djungelhuset.. har åtminstonde nämt det för honom, så får se då ;b


KIKKI skriver:

jaa vi får verkligen ta och styra upp det nu!!! :) Ja, det är det verkligen. Min första egna också, flyttade ju typ bara in till Tommy förut så då var det inte så mkt att grejja med..:P

KIKKI skriver:

Men fan vad kung, ja det kör vi på! Nu blev jag laddad, haha! ;) KRAM!!

Erika skriver:

Ja, det är sjukt svårt att veta exakt när vissa gånger! vi vet ju dock "när" och minns omständigheter och allt då vi kom fram till det men vi vette fan varför det är jus den 7:e så att säga för det stämmer inte riktigt in med meddelandehistorik och sådant där :P.



Men jag tycker ni gör helt rätt i att fira hela året, det ska inte bara begränsas till en dag! :)

evelina skriver:

Vart ligger de?:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar