sjukt nöjd tjej.

Två dagars svettningar översvämmar mig. Skulle så även kunna döda för en macka, till och med mandelmassa låter frestande.

Har suttit & skrivit konstant sedan 9 imorse, men nu kära vänner... kan jag se kursen Svenska B som avslutad & jag har gjort färdigt hela nästa veckas uppgifter! Hur grym är inte jag? bara en uppgift i etiken som återstår.. och juste fick tillbaka 2 studieresultat därifrån, VG+ & MVG. sa jag att jag var grym?

Nu gör jag kväll, tar mig en lång dusch & en smula föda. Sedan blir det till att umgås med mina pojkar + Noels morfar som ska sova hos oss inatt! : )

..juste ännu en grym sak.. Jessica hänger med oss till Sunny beach den 31maj. Så sjukt kul! :D ..och om en vecka är vi i skrivandets stund påväg till Helsingfors!!! livet äger!

(tycker ej att detta lämpar sig i det övrigt överpositiva inlägget, därav parantesen.. men jag har mensvärk, sjukt jobbigt)

but still.... :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar