UNDERBART!!

Igår fyllde Johans farbror år, så vi blev bjudna på lite kalas där, bestående av middag & fika, en kanon kväll med andra ord! Fyndade mig även ett par jeans till halva priset, vilket var sjukt behövligt.

Hela förmiddagen idag har bestått av plugg & jag har precis skickat in den sista uppgiften. Så nu kan jag se kurserna, Svenska B & Etik och livsfrågor som avslutade, en vecka innan kursslut. Såå sjukt jävla underbart så ni fattar fan inte.

Så nästa vecka är jag ledig (om det inte skulle tillkomma någon komplettering) & jag ska försöka hinna med allt jag inte hunnit de senaste veckorna. Möte på skolan, tillbaka lämning av böcker, mys med min son, solning, fika på stan, shopping och planering inför kryssningen på fredag. Lovlie!

Nu ska jag ner & umgås med min familj & smälta in denna underbara känsla. Ikväll blir det skagenröra med avokado och bakadpotatis, följt av lite ostbricka & vin på kvällen. Sjukt värd detta känner jag!

priscilla skriver:

Hej!

Vinnaren av spa kittet för denna vecka presenteras nu på min blogg :-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar