plugg, plugg, plugg

Har precis skickat in etikuppgiften för förra veckan, så nu måste jag köra klart svenskan. Sedan kan jag äntligen påbörja veckans arbete, sjukt vad man kan hamna efter då några sidor skrivning försvinner. Men det ser lugnt ut de kommande veckorna, så jag hinner nog med mig ändå.

Tre veckor kvar på kurserna nu, innan jag ska välja några nya. Har inte riktigt bestämt mig än för vilka, bara att jag ska läsa en kurs i taget på fem veckor istället för flera omlott med varandra. Tror man blir mer driven då och får ny energi då det är kursavslut och en ny ska starta istället.

Klockan är fan redan halv ett, helt sjukt.. förstår inte var tiden tar vägen? två timmar kvar innan Noel ska hämtas hem och ikväll blire bara soffan och möjligen lite pluggning.. har inget mer roligt att tillägga tyvärr! ;)




Noel imorse innan dagis! : )



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar