all in one


Tyckte själv att jag påminde lite om Noel då jag var liten, men blev så dålig kvalité på bilderna & var svin svårt att hitta kort då alla var i princip samma ålder. Tycker det är skit kul att jämföra även fast man själv har svårt att se de likheter alla runtomkring ser, då vi är "uppi allt" & jag anser att man ser bättre likheter på andras ungar! :b Här nedanför är bilder sedan vi alla var mindre! :)



Johan tycker att han är lik Noel på den här bilden & det kan möjligen ha att göra med att man ofta ser honom just såhär :b (Johan alltså, liggandes på golvet skrikandes :b)


Mamma skriver:

Noel är väldigt lik er båda när ni var små, helt otroligt:)

Perra skriver:

Fina bilder, kul jämförelse. Jag tycker han liknar pappa och morbror(alltså dig också). Ha det bra, hälsa.

Teodortirill skriver:

Keep up these useful pieces.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar