birsta, baby

Lämnade av lillen på dagiset vid nio, sedan rullade jag in över för att möta upp Jessica på birsta. Blev en hel dag av shopping, prat & kaffe.. verkligen behövligt. Handlade en hel del, allt från linnen & hotpants, till smink & mjukisar. Spräckte budgeten gjorde jag inte heller, då jag är grym på att fynda.. höhö.

Nu blir det liiiite plugg, ska läsa igenom ett arbete & skicka in. Fortsätter några timmar imorgon, då johan & Noel ska umgås.. sedan gör jag helg & på lördag blir det utgång på aveny & Harleqeen + Dynazty. Kommer bli kung!



Köpte dessa grymt sköna (och snygga) mjukisbyxor på hm för ynka 149kr. Dom är så sjukt sköna (och snygga) att jag funderar på att bära dem på lördagkväll. "SHÄÄÄT inge avslappnad brud" lär de tänka, då jag minglar runt som om hela stan vore en enda mysig hemmafest.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar