HEY HO, let's go.

Ingen resefeber alls.. kan tyckas lite synd, då jag sett fram emot den, resfebern alltså.. vad det nu ens är? aldrig känt vid den tidigare heller, blir man varmare än vanligt? Aja, allt är iallfall packat & klart sedan länge, hårförlängningen är fint behandlad, sista solningen gjordes idag & det ryktas även om att ölen är inhandlad, gött. Allt skulle ju nästan kunna tyckas vara på topp, om inte.. SJ var sämst på ha någon som helst framförhållning & alla tågresor varit inställda idag, men skulle börja rulla igen imorrn. Fast nu fick de tydligen för sig att göra en liten ändring på detta & på just vårt tåg, satt det är inställt, typiskt! Nu får man hålla tummarna för att tåget kl 8 går som de sagt & jag ser inte fram emot flera timmars extra väntan i sthlm, men hey.. finns det öl så finns det hopp, hjärterum, stjärterum osv.

Idag har jag & Noel bara varit hemma & rått om varandra. Vi har struntat i alla tänkbara rutiner, sovit till kl 10, ätit kakor till frukost & busat ute i det härliga vädret... så fasiken om han trots detta, blir mer fäst vid sin far än vid mig då jag kommit hem.

Vi hörs på då jag kommer hem igen, kan möjligen slänga in några mobilinlägg om jag har tid! :)





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar