kombinerad kost

La en liten kommentar på facebook igår att jag skulle starta en två veckors nutrilett-kur & folk höll inte riktigt med mig om att det var en bra idé. Men för att förtydliga mig så skulle jag inte enbart köra nutrilett under den tiden, utan äta riktig mat & endast kombinera med nutrilett på morgon & kvällen, istället för de onyttiga mackorna jag inte ens tycker om, men måste äta för att få i mig någonting. Kommer någon dag äta mina flingor istället, men då orken inte finns så tycker jag nutrilett tillsammans med en kesomacka är ett schysst alternativ. Och då jag kommer till Bulgarien så vill jag inte ligga i vassen & låta folk ta mig för en strandsatt val. Sedan vill jag kunna svulla sönder i mängder utan att behöva äcklas av mig själv. Satt så äre!

Visste ni förresten att whisky ökar förbränningen? Det kanske låter för bra för att vara sant, men man väger aldrig så lite som dagen efter man druckit whisky (och nej, det är inte för att jag blir bakis & spyr :P). Så blev tvungen att kika upp det & se på fan.. det verkar kunna stämma. Och folk säger att världen är ond?


Vattnas det inte i munnen på er så säg?!


mamma skriver:

Tro knappast att du behöver ligga i vassen :)Så synd att jag inte gillar Whisky då:(

Erika skriver:

Verkar helt enkelt vara billigare saker i det landet än här i dyra Sverige ;). Jag har beställt från den sidan själv och det fungerar felfritt! Visst kan man få vänta 7-10 dagar men sparar man så mycket pengar som man faktiskt gör så är det ju värt det :).


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar