vårfest och plugg

Vårfesten var kanon.. barnen sjöng så fint & Noel satt kvar i vagnen under hela uppträdandet, även om han stundvis hade svårt att sitta still & försökte ta sig upp. Efteråt blev det lite fika & vi hade tur med vädret, strålande sol som brände härligt mot huden & de små dropparna regn som kom en stund var bara svalkande.

Nu har jag suttit & pluggat i två timmar & har gjort färdigt allt på rättskunskapen, även fått tillbaka mvg på alla tre uppgifterna jag skickat in, perfekt! Nu är det "bara" vg/mvg uppgifterna kvar på sista momentet på företagsekonomin, men det är fan svårt.. har vändit och vridit på siffrorna tusen gånger om & lär bli flintskallig om jag fortsätter att klia mig i huvudet som jag gjort idag. Vill bara bli färdig nu, så kör en timme till innan big brother börjar.

Knäppte fler bilder då de uppträdde, men orkade inte fråga alla tjugo föräldrar om deras barn fick vara med på bloggen, så jag skippar att lägga upp dem här & bjuder på en bild då Noel & pappa fikade istället! :)





Catharina skriver:

Jag lägger upp några bilder :-)

Men barnen syns inte så tydligt på fotona, långt håll... Bara en som syns bra o det är Nolle men han figurerar ju rätt ofta i bloggvärlden så jag misstänker att det är ok :-)



Kram!!



PS Du är skitsnygg i mörkt hår!!!

Emma S skriver:

Va mysigt ! :) jag klickar mig vidare till chatharinas blogg. men helt rätt, man kan ju inte bara slänga upp bilder. jag frågar alltid..om det inte är på håll som sagt :)




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar