untitled

Denna natten snittade jag cirka noll timmars sömn. Klockan 06:07 drog jag sista snoozningen & klev sedan upp. Skrev något som vi skulle kunna kalla ett slutprov på utbildningen idag & det visade iaf på att jag greppat allt. Nu är det bara systemutbildningen kvar torsdag & fredag, sedan ska jag gå in action.. så att säga. Vilket jag ser sjukt mycket fram emot! : )

Hade privat chaufför både idag & imorgon till & från jobb. Lyx att kunna blunda några extra minuter ifall man skulle känna för det. Kom väldigt lägligt idag på vägen ner om inte annat.

Nu ska jag ladda upp med mina vickningschips som jag suktat efter hela jävla påsken & titta på världens grymmaste serie (enligt de på jobbet) Alcatraz. Bara av att få en snabb resumé av det första avsnittet fick mig att vilja springa hem & se fortsättningen. Hoppas den är lika grym som den låter!



Annars så hade det suttit fint med några dagars fjällvandring just nu.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar