take a breath and let the rest come easy

Idag började jag inte fören kl 13, då det inte fanns någonting speciellt att göra innan & det sista på utbildningen skulle köras då. Det sista ja.. satt imorrn sätter jag mig på telefon. Där ska allt från registrering utav skadan, regleringar & utbetalningar skötas. En massa byggsnack & säkerligen en hel del olika kunder lär det bli. Ser verkligen fram emot det & känner mig sjukt taggad.. nervösiteten kanske kmr imorrn, eller så inte alls.

Sover i stan inatt för att spara in en slant. Har även fått skjuss varje dag in till jobbet & hem.. inget jag direkt hade räknat med.. men somliga eftermiddagar har det faktiskt varit värt det, även om det kan vara grymt skönt att sätta sig i en tom bil på morgonen & bara få vara lite för sig själv...vilket aldrig händer annars. Noel har förövrigt världens gnällperiod, Johan klättar på väggarna & själv så funderar jag på att boka in hel helg bara med mig själv. Jag saknar faktiskt mig själv lite ibland!

Nu måste jag pluuuugga, har ju även studier på 150%. Jajemen, det hade jag faktiskt trängt undan.. så lika bra att köra på. Några hårda veckor nu, sedan ska jag belöna mig själv med någonting. Kanske det där restaurangbesöket som vi pratat om sedan vi väntade Noel? Snart kan jag iaf bara fokusera på arbetet hela sommaren & efter sommaren har vi ännu en sak att se fram emot! :)


Anna P skriver:

SUperfin blogg!

Blir så nyfiken men det här med ännu en sak att se fram emot? Är du gravid? :D



//Anna


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar