sleep less and dream more

Har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna, så har varken hunnit eller orkat starta datorn. I onsdagskväll så bjöd ida med mig på ett slags "event" i stan. Var en ny inredningsbutik som skulle öppna & de hade modevisning, bjöd på ost, kex & vin & sedan fick vi alla 30% på allt i hela butiken. Jag köpte en kaffekopp, en rosa med en fågel på.. lite halvlyxig sådär. Fick den för 65 spänn efter rabatten & jag har intalat mig själv att den kmr förgylla alla mina tidiga mornar. Efter "eventet" så drog vi ut på stan för en öl, som sedan blev några fler. Sjukt rolig kväll iaf.

Igår så var jag som sagt ledig & vi hade sovit över hos pappa i ljusta. Så jag brorsan & Noel fördrev lite tid på birsta. Hade tusen saker jag behövde köpa, men som vanligt är man snålast i stan. Men tänkte att det var roligare att spara undan pengarna, så man även kunde göra någonting i slutet av månaden.. eller spara till lite semester efter sommaren. Köpte ett par dr denim jeans iaf, kan inte leva utan dem.

Idag har vi ingenaning om vad vi ska göra, möjligen gå en sväng & köpa en glass kanske? Då johan slutat så ska vi iaf iväg & köpa lite färg till utemöblerna & så. Tänkte fixa till altanen i helgen! :) Sedan måste jag plugga.. vet inte vilken dag jag ska offra till det, funderar på att skjuta på det till söndagen? Jaja.. en liten tråkig update, utan bilder.. då jag har kameran hemma & på min mobil finns det inte ens en kamera. Vilket suger ibland.

Trevlig helg på er! :)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar