the best things in life aren't things

Startade morgonen med en storstädning. Följt av en långsittning ute på altanen. Satt med min nya lyxiga kaffekopp i solen & läste igenom partylite tidningarna tusen ggr om. Har fortfarande ett presentkort kvar, men tycker det är så jäkla svårt att bestämma sig. Nu har jag druckit en öl & samlat lite kraft inför fixningen av utemöblerna. Ska slipa ner dem & måla på med färg jag fått av pappa! (Ni ser ju på bilden hur äckligt bordet har blivit under vintern). Köpte en pläd ifrån ikea igår & lite ljuslyktor för nio/fem kr/st. Samt en "vårflört-uteblomma" från plantagen. Blev som en helt ny altan för typ 150 spänn. Till veckan ska det planteras lite! :)

Ikväll blir det grillning & för en gångsskull är köttet lagt i marinad kvällen innan. Ser dock inte framemot morgondagen, då jag måste skriva en rapportskrivning färdig! Men det är inte dagens problem.. nu ska det sprättas en ny öl & köras igång! :)


Moa skriver:

Åh dom där muggarna är så himla fina, visst är de från pip? Har tittat på dem flera ggr på rummet men dom är lite väl dyr. Speciellt när man redan har hur mkt muggar som helst. Men sjukt snygg. Hade gärna haft en hel servis :)

Jess skriver:

lill gumman då <3 :´)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar