if you do what you've always done, you'll get what you've always got

 
 
Dagarna rullar på och imorgon är det redan onsdag. Allt går i ett och vips så är det helg igen. Har somnat senast klockan nio i en-två veckors tid och känner att man inte riiiktgt hinner med det man ska på hemmaplan. Hann åtminstonde med en massa bak i helgen och igår efter jobb, så nu är frysen laddad. Denna helg ska jag helt ägna åt tvättning och packning, sedan tänkte vi väl få in ett selångerbesök på lördagen, får se vad man orkar med.
 
Ikväll har jag iaf varit på bilbingo med mamma. Det var trevligt, men jag kan återigen konstatera att jag har grova koncentrationssvårigheter och att sitta still så länge på samma plats inte är riktigt det jag gör bäst. Inatt sover jag hos mamma, då det blir lättast för alla eftersom min bil inte blivit riktigt lagad än, vi får försöka ge det lite tid i helgen.. eller efter semestern, det återstår att se.
 
Nej, shit nu har klockan passerat elva och jag är fortfarande vaken. Dock så har jag ju "sovmorgon" till halv sju imorgon, så kanske vågar pressa det en liten stund till.. Eller så inte. Somnar snart sittandes. Godnatt!

ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Mamma skriver:

Tusen tack för dom orden :)
Stor kram till dig

annie skriver:

hej laddade mobilen idag på väg hem efter jobb. Ringde ett samtal till micke och så var pengarna slut... fattar inget..
Men ja, micke är i kiruna, kommer hem söndag natt.. själv jobbar jag natt imorn. Det är pub-kväll med band.. Söndag är jag ledig. Men pluggar tyg dag o natt inför mitt sista teoriprov på tisdag.. :)
Men vi får ses snart så fort allt lugnat sig lite.. från och med måndag jobbar jag bara på ica och kommer då har mer social tid :)
hörs snart..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar