Christmas isn't a season. It's a feeling.

Så var ännu en julafton över och den kunde inte blivit mycket bättre. God mat, trevlig sällskap och jag blev helt överväldigad av hur mycket julklappar vi fått. Jag hade blivit glad över en trisslott eller chokladask.. men fick istället en ögonfransförlängning att boka tid för, presentkort för 1100 kr, kontanter, parfym, doftljus, handukar och badlakan osv. Noel fick så mycket saker så vi måste ner till ikea imorgon och köpa mer förvaring till hans rum. Så imorgon då birsta öppnar så är det vi som står vid portarna, redo att bränna presentkorten och möjligen göra ett och annat fynd. Idag har vi varit nere hos Johans gammelmormor på jullunch och en sväng förbi min farmor. Från torsdag fram  till nyår så blir det hårdpluggning för mig, eftersom distanskurserna körs vidare året om. Känns sug, hade gärna myst vidare några dagar till, menmen.
 
Av oss fick Noel bl.a skidor och stavar, vilka han invigde idag. Så duktig kille som skidade enda från johans gammalemormor till min farmor (grannar.. but still) 
 
Hoppas ni alla haft en bra jul :) Tycker förövrigt synd om er alla som trängs sönder på stan ikväll. Själv mår jag fortfarande illa efter all julmat och tänker kasta in handduken för kvällen. Godnatt! :)
 
Blev inge långbord iår, men det blev bra iallafall :b
"Det var ingen tomte, det var bara Robin som klätt på sig tomtekläder"
"Jag hörde att det var han, jag såg att det var hans tröja" - Noel, 3 år.

Mamma skriver:

Så härligt att få fira julen tillsammans med Robin och er i år:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar