dan före dopparedan

Igårkväll spelade vi lite spel tillsammans med R och P, vet inte vem som vann. Reglerna var lite oklara ändå mot slutet och även om det möjligen inte var jag som vann, så tycker jag det var lite fuskigt att sitta med två personer som faktiskt upplevt någon utav årtiondena mellan 50-90, men jag och brorsan kämpade på bra ändå... och vann nästan (det är vad jag vill tro iallfall).
 
Nu är det sista gjort iallafall, rödbetssalladen, också har jag och Nolle klätt våran lilla men ack så vackra gran. Hittade en liten söt som vi haffade, blev en äkta, då luktar det ju iallafall jul (sedan kostade plastgranarna trehundra, trista pengar för någon kväll bara.) Fulaste toppen även, men orkade inte kapa den :b
 
För första julen på väääldigt länge känner jag av lite julstämning och mycket att det beror nog på våran storkille som är helt i extas. Underbart! :)
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar