en liten lägesrapport

Ja, här är man effektiv och redan inne i lyan. Den är underbar, ligger på 75 kvadrat och har ett extra matrum, så den känns som en fyra. Den är stor, ljus och i super skick. Badkar, sju meter lång balkong och hel kyl och frys (viktigt!). Här kommer vi nog stormtrivas, plats på balkongen för planteringar och Nolle har redan badat typ tjugo gånger :b
 
Hittade en underbar 3-sits plyschsoffa med två tillhörande fåtöljer på erikshjälpen (tippen) för 400 kr sammanlagt och köksbord med fyra stolar för 400 kr. Önskar jag hade några bilder, men min sugkamera ligger hemma hos Ida och helt ärligt så tror jag att jag lurar hit någon med en riktig telefon och knäpper istället :b
 
Imorgon blir Nolle hemma med mig iallafall och vi ska passa på att julbaka och visa honom lite runt i Indal. Johan ska skotta tak i veckan, så vi blir billösa imorgon. Resten av veckan måste lillen gå på dagis, så han hinner öva lite inför luciatåget på torsdag och jag har massor att plugga. 
 
Nej, nu ska jag glida ner i soffan innan sängen kallar :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar