Health is not valued until sickness come

 
Idag är det krig mot förkylningen. Tjugoliter té, hårfärgning, peelning, brun utan sol insmörjning, pedikyr och färgning av ögonbryna. Om man ser frisk ut, så känner man sig åtminstonde lite bättre. R och P tog med sig lillen ut på äventyr, så det är helt tyst och lugnt här hemma. Underbart. Nu ska jag samla ihop lite tvätt och dra mig ner till tvättstugan, har inte riktigt kommit in med det här att boka tid, tänkte tvätta i onsdags, men då var det uppenbarligen andra som också ville tvätta i veckan?.. så nu fanns det äntligen en ledig tid.
 
Julklapparna slog jag och Nolle in tidigt imorse och nu är det bara lite julgodis som ska göras. För dagen före julafton gör man iiiingenting, mer än njuter av lugnet och lite kvalitetstid med familjen! :)
 
Förövrigt så känner jag på mig att någon av de fem bingolotterna kommer ge oss storvinsten.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar