Livet - det är dagarna som går

Herremingud vad det var knök med folk på birsta idag. Hittade så mycket fina inredningsdetaljer, men orkade inte ställa mig i någon kö så jag lät bli, sedan är det ju kul att ha presentkorten kvar. Hade hoppats att hitta något klädesplagg, men för det första hittade jag inget och då jag väl hittade något som var värt att köpa så var kön en mil lång. 
 
Köpte iallafall förvaring till Nolles rum, sedan köpte han lite småsaker för lite av julklappspengarna. Själv köpte jag en storkudde till soffan, en massa doftsaker, en duk till köket, en trätavla till hallen, också byggde jag ihop en ljuslykta till köket. Lät cafésetet i köket stå kvar, tyckte det var lite små mysigt att dricka en kaffekopp på morgonen där och känslan jag vill skapa är "a open air café in italy". En liten mörkträhylla ovanför, lite växter och små cafétavlor ska sätta den sista lilla touchen sen. (och möjligen ett snyggare köksbord, så småningom). Tänk att få avnjuta sitt kaffe i ett litet grändcafé i Italien varje morgon. Det om något är vardagslyx.
 
Men det bästa av allt är ändå Nolles rum. Känns kul att han äntligen fått ett riktigt lekrum och han har lekt där inne själv hela eftermiddagen. Detta kommer nog gynna oss alla! : )
 

Ida skriver:

Ååååh va fin den stora kudden va :)) vart är den från?

Svar: boom :)
Caroline

Mamma skriver:

Du har fått det så fint i lägenheten:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar