think well, be well

Idag är ingen bra dag. Vaknade upp med värk i huvud, hals, näsa, ögon och rygg. Känns sådär överdrivet lyckat med en förkylning nu, går verkligen inte att fokusera på pluggningen, så jag tänkte göra några diagnoser, sedan får det vara innan jul. Hade som planerat tänkt plugga in en massa, men får nöja mig med att vara färdig med allt tills jul iallafall.
 
Hoppas på lite mer ork tills kvällen, så man kan göra lite julgodis och baka. Imorgon ska vi iväg tidigt och stöka undan det sista, är väl mest Nolles julklapp och något gott från bolaget.. plus en gran, en behändig plastgran får det bli i år. Sedan ska jag köpa vin och en massa ljus, för johan har lovat att vi ska bada tillsammans imorgon kväll. Ser framför mig en romantisk stund, men det kan lika gärna bli skit trångt och kallt vatten efter fem sek. We will see! ;)
 
Nej usch, det här har jag inte alls tid med. Fixa det sista nu, sedan ska jag lägga mig i soffan med en stooor kopp té, läsa igenom en massa julmats inspiration och njuta av lugnet innan grabbarna kommer hem igen.
 
Hoppas vi och ni får vara pigga och friska i jul nu! :)
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar