ett "tyck synd om mig" inlägg.

Jag älskar att jag suttit & sagt att jag aldrig varit hemma från arbetet för att jag varit sjuk och i princip inte varit sjuk de senaste fem åren. För att i skrivandets stund drabbats av någon elakartad kombination av förkylning, svidande ögon, bultande huvud, tandvärk, ledvärk & nackspärr, samt en liten släng av mensvärk & illamående. Bara sådär. Nacken är värst!

Att jag sedan ska tillbringa de kommande fem timmarna vid datorn gör knappast saken bättre. Men det ska gå, de måste det göra. Kaffet smakar inte ens & att läsa företagsekonomi utan bok är svårt. Och de kommande kurserna kommer bli lika jävliga, då boken till organisation & ledarskaps kursen som startar idag gick lös på en sådär 600 spänn, för en treveckors kurs. Jag har väldigt svårt att se hur den kostnaden någonsin skulle göra sig lönsam. Så jag sket i den med. Inte bokstavligt?! Uthyrning av kurslitteratur vore ett vinnande koncept och jag kan givmilt överlåta denna affärsidé till den som startar upp detta omgående.

Varför sitter jag & skriver det här ens?! då jag egentligen inte ens orkar skriva på det jag borde göra. Haha, ibland skrämmer jag även mig själv. Tillbaka till budgeteringen. Hurrey!

Emma S skriver:

Ja men visst, det kan vi göra. Jag hör av mig :)

Johanna skriver:

Men Carro det finns väl ett bibliotek då kan låna dom flesta böckerna ifrån??? :) Miun eller stadsbibblan? :)

Carro skriver:

Men seriöst fan vad smart, Haha. Hur har jag inte ens kunnat tänka på det? Trodde inte det fanns sånna böcker där. Ska kika upp det så fort jag kmr iväg till stan! Tusen tack för tipset! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar