fyndade även en tröja

Skulle in på hm & köpa en mascara, men det fanns inget erbjudande på min mascara så jag sket i det. Däremot så sprang jag direkt till rea hörnan & hittade en tröja som var nedsatt från 199 kr till halva priset. Som taget tänkte jag som verkligen var i behov av någonting nytt tills den dagen man ska börja arbeta. Då jag sedan kom till kassan så fick jag ett presentkort på 50 kr & därmed kostade tröjan helt plötsligt 49 kr. Som hittat!

Jobbet ringde även igår & sa att de skulle höra av sig till veckan & att jag fortfarande absolut var intressant, det var mer det praktiska som skulle fixas. Det låter ju lovande iaf? Jag tar det som att jobbet är mitt, men håller fortfarande tummarna!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar